Into Thin Air
S3, E8: After a Marine's wife is kidnapped for ransom, the NCIS team uncovers dark secrets as they race to track down her abductor before it's too late. Meanwhile, Sam seeks Ernie's expertise decrypting a computer program that may have deadly ramifications.