Introducing...The Naughty Stewardesses
S9, E12: Roger forges a radical plan to help Steve date the hot girl at school Roger will switch faces with Steve “Face/Off”-style, seduce her, then tag Steve back in after she’s fallen for him. But, Roger soon decides he may actually want to keep her for himself. Meanwhile, Stan and Francine become “Charlie’s Angels”-type airline stewardesses to thwart an evil plan by Mark Cuban (guest-voicing as himself) to blow up the sun.