Introduction to Infamy: Famous Cults
Сезон 1, серия 1: Thousands of cults exist in the world right now and they fall into five major categories: religious, political, self-help/pseudo therapy, commercial/business, and cults of personality. Explore seven of the most notorious cults in modern history—from NXIVM, most recently in the news, to the Peoples Temple, which culminated in the murder and suicide of 900 people.