Сезон 1, серия 7: It's Halloween at Greendale, and Jeff (Joel McHale) has the hots for one of his teachers (Lauren Stamile) and gets dating advice from Señor Chang (Ken Jeong). Meanwhile Annie (Alison Brie) throws a "Dia de los Muertos" party for extra credit.