Invading Inferno, Gutsy Granny, Ambush Avalanche
시즌 1, 에피소드 6: A grandmother is left hanging on for her life when a skydive goes drastically wrong. An avalanche buries a skier and a couple is caught in the in the midst of a raging inferno and the only way to escape is to drive through the middle of it.