Inventing Milo
S1, E9: Milo (Danny Masterson) looks to find an investor for a new exercise suit that has injured its test subject Neal (Adam Busch) and left him trapped at home. Meanwhile, Tyler (Michael Cassidy) regrets hiring Gibbs’ (James Lesure) eccentric idol (guest star William Baldwin) to shoot a cover photo for the magazine.