Invention Intervention / Cradle and All
S2, E11: Due to the high rate of gadget malfunction, Skipper orders Kowalski to cease with the science. / When a baby's stroller rolls outside the zoo the penguins redefine the term "daycare" as they chase the baby through the streets of New York.