Inverse Functions
Сезон 1, серия 5: Discover how functions can be combined in various ways, including addition, multiplication, and composition. A special case of composition is the inverse function, which has important applications. One way to recognize inverse functions is on a graph, where the function and its inverse form mirror images across the line y = x.