S1, E4: Kotoko, Irie and friends visit Waterland. While Irie's getting ice cream, Yuuki ends up sinking in the pool, and Kotoko saves him. Irie overhears about the rescue, rushes back to Yuuki, and is pleased at Kotoko's actions.