Investor Crisis
S1, E4: Nichelle is offered a lucrative deal by a fitness investor that would mean leaving Cycle House for good. Brandon is looking to make a big move at Cycle House and will stop at nothing to make it happen, including trying to poach one of Nichelle's celebrity clients.