Invitations
S1, E3: Lucian and his friend, Anish, run into trouble with Danioni’s Blackshirts but are rescued by the charismatic Gianluca. Bella throws a tea party for the locals and Rose lets her hair down with Lucian but disgraces herself in Julia’s eyes. While Bella and Lady Latchmere bond over family tragedy, Cecil and Jack shake on a shady deal for the sale of his family heirloom.