IRL
S1, E2: Andrew and Meghan meet Stelios, a 29-year-old Pokémon Trading Card Game player and streamer who's looking to take his game into the real world. When Stelios came out as a trans man, his support system shrank. Now, Stelios is nervous to play the TCG in person-Andrew and Meghan devise a plan to build up his confidence and take his first steps into joining the community in person.