iRocked the Vote
S2, E12: When Carly, Sam, and Freddie urge the iCarly fans to vote David Archuleta to victory on America Sings, they feel bad for the runner-up and help him make a music video. Meanwhile, Sam teaches Spencer how to lie like a pro.