Iron & Stone
S9, E2: Cole and Young Wu attempt to free their friends, who have been taken captive by a tribe of Dragon Hunters. Meanwhile in NINJAGO, Lloyd is reunited with some old friends who may prove valuable allies against Emperor Garmadon.