Irreconcilable Differences
S6, E9: Quentin Lance is kidnaped by Black Siren and Cayden James (guest star MICHAEL EMERSON), who are looking to trade Lance's life for a weapon of mass destruction. Oliver and Team Green Arrow must figure out a way to save Lance while still keeping the city safe.