Isabel
S2, E9: An ailing Maiya (Montse Viader) must "merge" with her dimensional double, Isabel (Montse Viader), before the Taelons use her to crack the Liberation movement, which has lost its leader, Jonathan Doors (David Hemblen), to the U.S. presidential race.