S1, E1: The Flying Island Isla sets out on a journey to find 'The End of the Sky.' Kal-el, a young pilot trainee, is there at the launch ceremony. Despite the festive atmosphere of the ceremony, Kal-el is glaring with hatred at Nina Viento, the Governor of Isla...