Iss Ufo Swarm, Yale Lake Leaf Monster, And Rat King
S3, E6: Are images captured by the International Space Station a sign of an imminent alien invasion? Did kayakers in Washington state encounter a lake monster or something even worse? And are rats joining forces to create Super rat collective? Tony Harris and his team of experts dive into these claims to find the truth.