Kid Rodeo It Ain't Supposed to be Easy
S1, E1: We meet six fearless kid rodeo athletes, ambitiously working towards winning it all in Las Vegas at the end of the year. Bradlee has returned to rough-stock riding after 6 weeks of rehaband must climb back on a bull for the first time.