It Came... On a Field Trip/Educational Television
S1, E5: The Monsters find an alien in the woods collecting sensitive data that could be used for an invasion! It’s all fun and games when Link and B.O.B. use Sqweep’s tablet TV as a ray gun, until a doomsday app is initiated that could destroy the planet!