It Does What?!
S2, E8: An inventor comes to The Cave with his creation in hopes of getting a shot a deal that could earn him a fortune. But Scotty and Reichart aren t quite sure what to make of the inventor s "Skorpian." Then Scotty and Reichart head east to check out a product that the inventor says will allow homeowners everywhere to cash in on all of the fallen leaves littering their yards.