It Must Be Love
Сезон 1, серия 5: Tom is really a girl called Lisa, who has chosen to live as a boy to fulfil her ambition to paint. Hanging out in all-male company can be a strain, especially when Leo never notices her and instead falls in love with Lorenzo's cousin Valentina.