It Takes Two to Tango
S1, E4: Lowa and Wein's strategic dance heats up when a secret letter leads to a surprise visit from a suitor. But when it ends in the worst possible way, Wein and Lowa must salvage their plan to save the empire. Will they pull victory out of the jaws of defeat?