It Was Them
S1, E6: Dr. Animo has escaped his Plumber prison, and Ben and Rook must track him down before he turns the world into his personal mutant ant farm! (Introducing Nemetrix alien Slamworm, Galvan Plumbers Blukic and Driba, Arctiguana, new Ben alien Crashhopper)