It Wasn't Enough
S6, E1: With most of the squad still trapped inside the burning warehouse fire, Chief Boden (Eamonn Walker) makes a risky last minute decision in an effort to save his men. Dawson (Monica Raymund) continues to deal with her father (guest star Daniel Zacapa), who has new plans for himself. Brett's (Kara Killmer) childhood friend Hope (guest star Eloise Mumford) visits the Windy City and strikes the attention of someone within the firehouse, while Kidd (Miranda Rae Mayo) goes head to head with her landlord. Meanwhile, a fire at a high school hits close to home for Boden.