시즌 1, 에피소드 6: Tilly is joined by Sistine Stallone for a delicious take on Chicken Parmesan with vodka sauce, recreates one of the biggest viral trends on social media—lasagna soup—and tries her hand at a not so traditional pasta carbonara in this Italian-themed episode.