iThrow a Flawless Murder Mystery Party
S2, E10: Freddie's new girlfriend needs help planning his perfect birthday party, but Carly's insight into what makes Freddie happy leads to a stunning revelation about their relationship. Spencer and Harper scheme to leave the party early to meet new dates.