It's a Fae, Fae, Fae, Fae World
Сезон 1, серия 1: In the series opener, Bo's impulsive decision to protect a young woman in jeopardy (Kenzi) has unexpected consequences: the two become fast friends, while Bo is swept up into the secret world of the Fae, learning for the first time about these ancient people and the birthright she never knew existed.