It's About Time
S2, E1: Season Two Premiere. Hannah tries to start fresh by dating a brand new guy and throwing a housewarming party with brand new roommate Elijah, but it's hard to move on when she's still playing nurse to Adam. Marnie gets some bad news at work and a visit from her mom, Shoshanna avoids Ray at the party, and sun-kissed Jessa returns from her honeymoon.