It's All About the Show
시즌 1, 에피소드 3: Chef Anne Burrell gets the chefs cooking with a larger-than-life ingredient. Then, dinner service takes place at the world-renowned Mr. Chow at Caesars Palace, and the candidates must add a theatrical element to dinner.