It's All About the Thunder-man!
S2, E1: The Thundermans do the run! Kira Kosarin, Diego Velazquez, and Audrey Whitby team up with their biggest superfans to hurl fish and zip-line to a wedding! Plus, a special appearance from Jack Griffo!