The Family Chantel It's All Crashing Down
S1, E4: After hiring a Private Investigator to look into Winter's boyfriend Jah, Chantel and Karen find out some seriously shocking news . Meanwhile, Thomas, Pedro and River spend the night on a Dude Ranch and are forced to face their issues head on.