It's All Relative
S1, E4: Russ struggles with his grandmother's death. Karen and Thomas have a full house. Michael and Juliana quarantine with his ex-wife and her new husband. Ben and Akiny's wedding is on hold, while Patrick reaches out to Myriam in Paris.