It's Best You Stop Digging
Сезон 2, серия 7: As Ryan’s condition worsens, she questions Batwoman’s “no killing” code when she realizes the opportunity to avenge her mother is slipping away. Tatiana (guest star LEAH GIBSON) fills in the gaps for Alice about her time on Coryana and her history with Ocean (guest star NATHAN OWENS).