It’s Between Me or Her!
S1, E7: It’s the girls' turn! The boys are safe this time, but the girls are given the opportunity to make it straight into the semi-finale. Utsav becomes even more confused as his love triangle with Kajal and Nansi heats up. Who said love isn’t painful?