S1, E1: Chiara and Fedez start their journey with the therapist, and after a heated discussion their differences begin to emerge. After announcing his participation in the Sanremo Festival, Fedez joins Chiara and the whole family in a beautiful villa on Lake Como. Christmas is approaching and Fedez has a unique surprise in store for his son Leone.