It's Different for Girls
S1, E10: The attention is focused off the football team for once and onto their biggest supporters -- the cheerleaders. As the cheer team prepares for the Championship Classic, word of Lyla (Minka Kelly) and Riggins' (Taylor Kitsch) affair causes Lyla to become the victim of brutal high school harassment. Matt (Zach Gilford) and Julie (Aimee Teegarden) also have problems of their own as Coach Taylor (Kyle Chandler) tries to keep the two of them apart in order to "protect" his daughter. Meanwhile, Jason (Scott Porter) adjusts to life back home after being released from rehab and Smash (Gaius Charles) falls for the preacher's daughter.