It’s Hard to Be a Saint in the City
S1, E6: Decourcy is a step closer to connecting the stolen guns to the Revere robbery when an insider agrees to talk. Jenny is no longer able to ignore Jackie’s indiscretions after they show up on her doorstep. An unexpected rush to the hospital worsens money problems for the Ryan family and Reverend Fields discovers that his longstanding influence doesn’t make him invincible.