It's Just Begun
S1, E2: At the Ride 95 FM concert, Nikki is tasked with getting rapper D-Rome on stage with Keith Sweat to perform a guest verse. Barry Fouray aims to get face time with label exec Mattie Taylor. Ahm and DeeVee get back into business.