It's Mai Castle
S1, E5: Mai works hard building a great sandcastle that she`d just like to enjoy peacefully and protect it from getting wrecked. Yoko`s magic gets Mai to have her castle all to herself. The only problem is, that Yoko hasn`t included a way in - or out!