It's My Party!
S1, E2: NeNe’'s friend Dwight convinces her to let go of her anger about Sheree'’s party, while Kim throws her daughter a party of her own. NeNe and Sheree put aside their differences for the day, but Lisa can'’t attend as she comes down with the flu.