It's Nice to Meet You
S1, E1: A visit to Hiromu's office leads to an awkward situation for shy househusband Masaki, but baby Hikari continues to be a soothing presence in their lives. At Christmas time, Hikari becomes fascinated with the star at the top of the tree.