It's Not a Cult!
S4, E1: Newly employed as an FBI Special Agent, Cullen (Patrick Brammall) finds that the job is not what he expected, while Officers Tolbeck (Tim Meadows) and Reinhardt's (Joe Keery) bond grows at the SDPD. Dirk (Will Forte) and Sue (Samara Weaving) begin their new adventure as a newly married couple. (TV-MA L)