It's Not Easy Being Greene
시즌 2, 에피소드 13: Jennifer sues Greene for full custody of Rachel. The hospital wants to settle the O'Brien malpractice case out of court. After reviewing the deceased patient's chart, Greene realizes he made a mistake.