It's Only the Beginning
시즌 1, 에피소드 1: Life continues for Danielle and Mohamed, Loren and Alexei, Russ and Paola and Melanie and Devar. The couples look back on their 90-day journey on a K-1 visa and realize their lives as newlyweds have not gotten easier.