It's Raining Men
S16, E4: After Meredith inadvertently stirs up negative press for Grey Sloan, she tries to make things right with her former colleagues. Station 19's Ben and Vic bring a young woman into the hospital, and Jackson stands up to Koracick when he goes too far with a patient’s family.