It's Raining Penguins!
S1, E5: Cuddle a corgi and rock out with an octopus! Host Jay Pharoah introduces two mystery celebs hiding behind 3D animated filters. Darci Lynne Farmer, Gabrielle Nevaeh Green and Lex Lumpkin ask questions and gather clues to unveil our two special guests!