It's the End of the Jake As We Know It
Сезон 4, серия 5: Oliver comes to visit Lilly and shows her a picture of Jake cheating on Miley. They try to keep this news from Miley, but when Miley says she wants Jake to come visit, they decide to tell Miley the truth.