It's the Great Masquerade, Naomi Clark
시즌 4, 에피소드 7: Naomi has to work with her arch-nemises Holly to throw a campus costume party, leading to unfortunate consequences. Navid's plan to bring down his Uncle Amal is threatened, while Silver discovers that political candidate Marissa Harris-Young is not who she seems.