Holiday Baking Championship It's the Inside That Counts
S7, E6: Host Jesse Palmer gives the seven bakers advent calendars filled with chocolate to inspire them to make desserts with a surprise inside. Then, for the main heat, the competitors must bake one delicious cheesecake with three different flavors.